Morgen is het dan eindelijk zo ver! - Reisverslag uit Hellevoetsluis, Nederland van Nadia Wit - WaarBenJij.nu Morgen is het dan eindelijk zo ver! - Reisverslag uit Hellevoetsluis, Nederland van Nadia Wit - WaarBenJij.nu

Morgen is het dan eindelijk zo ver!

Blijf op de hoogte en volg Nadia

24 Februari 2015 | Nederland, Hellevoetsluis

WAUW de avond voor vertrek. Morgen is het dan zo ver, dan vlieg ik naar Tanzania :D Om 11.45 uur zit ik in het vliegtuig op weg naar Istanbul. Hier zal ik moeten overstappen om vervolgens te beginnen aan het laatste deel van de vliegreis. Om (als het goed is) 01.40 uur land ik op Kilimanjaro ariport!!
Ik kan niet wachten. Gelukkig hoeft dat ook niet lang meer.
De afgelopen dagen hebben veel in teken gestaan van de reisvoorbereiding. Langs de GGD om een recept op te halen voor malariatabletten en eventuele vaccinaties. Dankzij Ghana had ik er gelukkig nog maar 1 nodig. Ja mijn vaccinatieboekje is nog/weer wat gevuld haha. Net als mijn paspoort, het visum voor Tanzania is ook al een paar dagen binnen! Gisteren (23 feb 15) kon ik ook mijn bestelde dollars ophalen bij de ING, wat een mooie briefjes zijn dat!
Mijn to do list is de afgelopen dagen dus aardig geslonken, gelukkig! En nu.. nu alleen nog vertrekken!
Gisteren ook nog een gezellige avond gehad. Een onwijs mooie en super lieve taart, cadeautjes maar vooral gezelligheid. Bedankt!

Erg moe en toch ook wel een beetje versleten ga ik nu lekker slapen.
Ik ben er helemaal klaar voor! En nu kan ik eindelijk zeggen; het volgende berichtje zal uit het mooie Tanzania komen!

Liefs

• 25 Februari 2015 - 12:19

Je Mams:

Heel weinig geslapen, vroeg opgestaan, om files te vermijden, en dus wel heel erg op tijd ;-) hebben wij; Shirley, Carli, Papa en ik je afgezet op Schiphol. En nu ben je onderweg, Tanzania, here she comes. Xxx

• 26 Februari 2015 - 15:22

Caminofrans:

Hoi Nadia,
    Ik ben nieuwskierig naor oew verhaaltjus! :-)
    Gegroet,
    Caminofrans